Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Muffinki z kremem budyniowym

2

Walentynkowe wariacje część II, wczorajszy dzień był "dziwny", od załamania bo nie udało mi się zrobić ptysi. Przez co przeżywałam kulinarne załamanie. Nie wierzyliście, że takie coś istnieje? To istnieje! Po radość po otrzymaniu paczki z przyprawami, które wygrałam w konkursie kulinarnym. Jestem z tego bardzo dumna!! Nie wierzyłam, że będę na podium a tu miła niespodzianka.

Suche:
1,5 szkl. mąki
0,75 szkl cukru
łyżeczka sody
szczypta soli
pokrojona drobno czekolada gorzka i biala
kakao 
garść czekoladowych groszków

Mokre:
1 jajko
1\3 szkl. oleju
mały jogurt naturalny
0.5 szkl. mleka
 
Przygotowanie:

Mieszamy składniki w dwóch osobnych miskach mokre i suche. Następnie mieszamy je w kolejności mokre do suchego. Nakładamy na formę do muffinek.
Pieczemy w temp. 175 stopni przez 25 minut.

Składniki na krem:

2 opakowania budyniu waniliowego (z cukrem) ,
0,7l mleka,
100g miękkiego masła.
aromat truskawkowy
czerwony barwnik

Przygotowanie kremu budyniowego: 

0,5l mleka zagotuj. Do reszty wsyp budyń i dokładnie wymieszaj. Do gotującego się mleka wlej pozostałą cześć i wymieszaj składniki aż budyń będzie gęsty. Dodaj barwnik i aromat - wymieszaj. Całość ostudź. Masło utrzyj na puszystą masę i porcjami dodawaj budyń cały czas mieszając.

 

Podobne posty

Napisano już 2 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)