Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Serowy krem z nutką gałki muszkatołowej

0

Wczoraj odbyło się spotkanie Opolskiej Blogosfery. Po którym zaś jestem pełna energii i zapału. Dziękuję Wam wszystkim za wczorajszy dzień pełen, uśmiechu i radości.  Tyle przepisów zapadło mi w pamięć i muszę je koniecznie wkrótce jak nie dziś wypróbować! Dziś Serowy krem przepisu Adama, lekko zmodyfikowałam bo dodałam sera Cheddar tylko z czystego lenistwa bo nie chciało mi się lecieć do Almy po ser;)  Przepis oryginalny bezbłędny! 

Składniki:
1 litr śmietanki 30%
300 g sera Gruyere, lub Cheddar
1 łyżeczka startej gałki muszkatołowej
- sól i pieprz

Przygotowanie:
Zagotuj śmietankę. Dodaj starty ser i dopraw gałką muszkatołową, solą i pieprzem. Tak przygotowany krem możesz podać z grzankami.
 
 

Podobne posty

Nie napisano jeszcze komentarzy. Zapraszam więc do dyskusji...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)