Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Kotlety mielone z papryką i pieczarkami.

0

Pora powrócić do ćwiczeń. Tydzień regeneracji i dalej mocny wycisk. Siedząc ostatnio w kuchni i kombinując  Co by tu zrobić na obiad? Wymyśliłam kotlety mielone, o których dawno zapomniałam! Przepis trochę urozmaiciłam dodając paprykę i pieczarki. Oczywiście danie nie na dziś, bo Popielec.  Ale polecam!

Składniki:

0,5 kg mielonego mięsa wieprzowego ( u mnie szynka)
cebula
czerwona papryka
250 g pieczarek
2 ząbki czosnku 
0,25 szkl. bulionu warzywnego
jajko
sól, pieprz, zioła prowansalskie
bułka tarta
olej do smażenia

Sposób przygotowania:

Paprykę i cebulę kroimy w małą kostkę. Pieczarki gotujemy kilka minut. Odcedzamy i siekamy. Czosnek przeciskamy przez praskę. Warzywa, pieczarki i mięso mieszamy z jajkiem i bulionem. Doprawiamy solą, pieprzem i ziołami. Formujemy kotlety. Obtaczamy w bułce. Smażymy na oleju.

 

Podobne posty

Nie napisano jeszcze komentarzy. Zapraszam więc do dyskusji...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)