Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Cukiniowe placki.

0

Będąc kiedyś na diecie Dukanowskiej spróbowałam kiedyś tego przepisu i chyba tylko tyle dobrego zostało mi z  tej diety.  Nie widzę w tej diecie na dzień dzisiejszy żadnych zalet :) Ale cukinia zawsze jest na plus ! A wzbogacenie jej o otręby które mają dużo błonnika jest strzałem w dziesiątkę ! Dzisiaj przepis dla tych wiecznie na diecie...:)

Składniki:
  • 1 duża cukinia (ew. 2 średnie)
  • 1 duża cebula
  • 2 jajka
  • 4 łyżki otrąb
  • sól, pieprz
  
 Przygotowanie:
Cukinie obieramy i razem z cebulką ścieramy na tarce o małych oczkach. Odstawiamy  na 10-15 min. Odlewamy wodę. Dodajemy pozostałe składniki i porządnie mieszamy. Smażymy placuszki na rozgrzanym teflonie (na średnim ogniu). Przewracamy dopiero wtedy, kiedy brzegi placków zrumienią się !

Podobne posty

Nie napisano jeszcze komentarzy. Zapraszam więc do dyskusji...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)