Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Maliny pod chmurką.

0

Przepis całkowicie odgapiony  z Ugotowanych. Bardzo mi się spodobał przepis :)  Ten deser baaardzo apetycznie wyglądał... musiałam go zrobić !:) Połączenie malin  i ciepłych lodów - ciekawe;) Deser jest banalny w przygotowaniu i jestem przekonana że każdy z Was by sobie z nim poradził !

Składniki:
  • 2 opakowania murzynków/ ciepłe lody < zawsze warto mieć coś w zapasie>
  • 2 galaretki malinowe
  • 1 łyżka żelatyny spożywczej
  • 2 łyżki cukru pudru
  • 1 cukier waniliowy
  • pół litra śmietany 30 % <= tak było w oryginalnym przepisie ja osobiście dodałam 36%
  • fix do śmietany
  • kobiałka malin
  • wiórki czekolady

Sposób przygotowania:
Murzynki układamy w formie tortowej a luki wypełniamy malinami. Galaretkę rozpuszczamy w 450 ml gorącej wody i pozostawiamy do ściągnięcia. Następnie deser zalewamy tężejącą galaretką. Żelatynę rozpuszczamy w 2 łyżkach ciepłej wody. Ubijamy śmietanę z cukrem pudrem, cukrem wanilinowym i fixem oraz dodajmy powoli rozpuszczoną żelatynę. Tak przygotowaną śmietanę rozkładamy na wierzch deseru i dekorujemy wiórkami czekolady. Całość wstawiamy do lodówki.


Podobne posty

Nie napisano jeszcze komentarzy. Zapraszam więc do dyskusji...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)