Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Chrupkie mini pizze.

, 2

Majówka rozpoczęta leniwie. O jedenastej wstałam. Mogę tak dzień rozpoczynać codziennie. Wczoraj wieczór spędziłam w miłym towarzystwie - dziękuję.  Zrobiłam mini pizze które widziałam niegdyś na  funpage'u Food Art'u . Strasznie mi się spodobały nie wymagają dużego nakładu pracy a są idealne na imprezę - znikają w parę chwil.

Składniki:

2 tortille pszenne
1 puszka  krojonych pomidorów
150 g sera mozzarella
200g szynka\ kiełbasa\ kabanos
sól, pieprz, oregano, zioła prowansalskie


Przygotowanie:

Pomidory z puszki wrzucamy do garnka i gotujemy dopóki sos nam się nie zredukuje doprawiamy do smaku oregano, ziołami prowansalskimi solą i  pieprzem. Z tortilli wykrawamy krążki takie jak na pierogi. Każdy krążek wkładamy do posmarowanej oliwą formy na muffiny. Na każdy krążek nakładamy sos, ser i wybrane mięso. Można dodać własne składniki np paprykę czy oliwki. Jak kto woli;)

Pieczemy w temp 180 stopni przez ok 12 minut aż ser się roztopi i zarumieni.





Podobne posty

Napisano już 2 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Jaki fajny pomysł! Smacznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o, to jest pomysł na majówkę :) przyda się, przyda :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)