Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Muffinki mocno pomarańczowe.

5

Bardzo lubię pomarańcze. Ten niezwykły aromat i smak działa na moje zmysły. Lubię pomarańcze prawie tak samo jak czekoladę. 

Wczoraj mój luby poprosił abym zrobiła dziś muffinki.  I zgadnijcie jakie wybrałam? TAK - zgadza się mocno pomarańczowe.

Dziś dzień w pełen wrażeń praca, kuchnia a wieczorem spotkanie ze znajomymi. Już czuję, że będzie to udany wieczór !:)

Składniki:

2 szklanki mąki
ok. 2/3 szklanki cukru
1 łyżeczka sody
szczypta soli
skórka otarta z jednej pomarańczy
skórka z pomarańczy kandyzowana
0,5 szklanki mleka
0,5 szklanki świeżo wyciśniętego soku z pomarańczy
1/3 szklanki oleju
1 jajko

Przygotowanie:

Składniki suche czyli : mąkę, cukier, sodę, sól i skórki mieszamy w osobnej misce. W drugiej misce mieszamy mleko, sok z pomarańczy, olej i jajko. Składniki mokre wlewamy do suchych i szybko mieszamy. Nakładamy do papilotek i pieczemy ok 25 min w temp 180 stopni.



Podobne posty

Napisano już 5 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Jak pomarańczowe, to muszą być wilgotne i energetyzujące :) A takim muffinom się nie odmawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. muffinki to jeden z moich ulubionych wypieków:)zawsze szybko i prosto:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no ,na pewno wyprobuje ;)) pychotki

    OdpowiedzUsuń
  4. mocno pomaranczowe:)super!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)