Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Miętowy pstrąg łososiowy z vinegretem miodowym

0

Natchnął mnie Osmin i jego program ekstremalny kurs piękna. Ryba, sałata i woda ! A więc dziś coś innego niż zwykle - ryba! Zostałam przekonana, że jednak lubię ryby;)  Znaliście połączenie ryby i mięty ? Nie ? To warto spróbować.


Składniki:
Pstrąg łososiowy ok 30 dag
oliwa
sól
pieprz
czosnek
otarta mięta

Vinegret:
1 łyżka soku z cytryny
3 łyżki oliwy
1 łyżeczka miodu
pieprz do smaku 

Przygotowanie:
Łososia kroimy w plastry ( około 1,5-2 cm szerokości). Każdy kawałek ryby smarujemy oliwą z oliwek. Z każdej strony oprószamy solą, pieprzem, granulowanym czosnkiem i sporą ilością otartej mięty. Pstrąga łososiowego najlepiej smażyć na patelni grillowej bez tłuszczu około 15 minut, zaczynając od strony ze skórą, w trakcie smażenia obracając na drugą stronę. Ja podawałam go z mix'em sałatkowym prażonym słonecznikiem i dressingiem z vinegretu. Smacznego.


Podobne posty

Nie napisano jeszcze komentarzy. Zapraszam więc do dyskusji...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)