Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Kurczak z imbirem i warzywami.

0

Od dziś zaczęłam ćwiczyć. Uwielbiam kinecta! I grę  Your shape, polecam ją wszystkim. Po raz kolejny obalam mit, że konsole do gier są wyłącznie dla dzieci. Jest to rewelacyjny sposób spędzania wolnego czasu dla wszystkich leniuchów. Już nikt nie powie, że nie ma czasu wyjść poćwiczyć - przeważnie słyszę " Wiesz jak daleko mam na tą siłownię? Niczym to ja się zbiorę, poćwiczę i wrócę - miną wieki!" Tak to właśnie jest, narzekamy i narzekamy. 
Your shape, wciąga ciężko Ci przestać - z każdym ćwiczeniem chcesz więcej i więcej. Tak właśnie jest i z moim kurczakiem w przepisie - bierzesz jeden kęs i sięgasz po jeszcze bo tak cię wciąga.  Danie zrobiłam na szybko ale to wcale nie ujmuje mu smaku.

Składniki:

2 piersi z kurczaka
4 łyżki sosu sojowego
odrobina świeżego imbiru
ulubione przyprawy, u mnie:czosnek, pieprz, papryka ostra, papryka chilli, imbir,
1 op. mrożonej mieszanki warzyw chińskich
Sos słodki chilli np. Tao Tao
oliwa do smażenia

Przygotowanie:

Pierś kurczaka kroimy w kostkę i wkładamy do miski. Wlewamy sos sojowy, imbir i przyprawy. Dokładnie mieszamy i odstawiamy na 15 minut. Na głębokiej patelni lub w woku rozgrzewamy olej i wrzucamy kurczaka. Smażymy cały czas mieszając. Następnie dodajemy mieszankę mrożonych warzyw chińskich i mieszamy z kurczakiem. Dusimy na średnim ogniu mieszając od czasu do czasu około 10 minut. Jeżeli lubisz ostre poprawy dodaj słodkiego sosu chilli.


Podobne posty

Nie napisano jeszcze komentarzy. Zapraszam więc do dyskusji...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)