Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Cupcake z maślanym kremem jabłkowym.

1

Ostatnie słodkości na jakiś czas..  pora je ograniczyć.. Od dziś więcej potraw dietetycznych ;) Te o to cudne  słodkości zrobiłam idąc do kolegi. Nawet nie wie ile zrobił mi radości jedząc je. Zresztą uwielbiam patrzeć jak ktoś je z apetytem moje potrawy nie tylko dlatego, że jest wyłącznie głodny - po prostu mu smakuje.  Pomysł cupcake wziął się z oglądania TLC i programu Słodki Biznes - piekarni Carlos'a . Buddy właściciel piekarni robił specjalnie dla kogoś 500 muffinek! A krem jaki użył był właśnie maślany.  Ja nie zrobię kremu maślanego ?! Postanowiłam spróbować swoich sił i zrobić takie cuda z lekką modyfikacją... ;)

Składniki:


Dodatkowo:

1 jabłko starte na tarce, cynamon i kardamon wedle uznania.

Przygotowanie ciasta wedle przepisu podanego w linku:) Z tym że jabłka mieszamy ze składnikami mokrymi a dopiero potem z suchymi.

Składniki na krem:

200 gram masła
200 gram cukru pudru
odrobina zielonego barwnika, i aromat jabłkowy

Przygotowanie:

Masło ucieramy z cukrem do uzyskania gładkiej masy, a wtedy dodajemy aromat, barwnik i mieszamy. Masą dekorujemy wystudzone babeczki. Dodatkowo do dekoracji można użyć jabłka.







Podobne posty

Pierwszy wpis już się pojawił. Zapraszam do oddawania kolejnych...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)