Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Bezglutenowe biszkopty dla niemowlaka

, , 3


Sklepowe biszkopty zawierają dużą ilość cukru i niepotrzebne dodatki. Po co je kupować skoro można zrobić je samemu? Gwarantuje Wam, że w 20 minut się wyrobicie.

Składniki:
  • 4 jaja
  • 5 łyżek mąki ryżowej
  • opcjonalnie 0,5 do 1 łyżeczki cukru kokosowego
Przygotowanie:

Białka oddzielamy od żółtek. Ubijamy na sztywno dodając pod koniec cukier. Następnie dodajemy powoli po jednym żółtku. Pod koniec delikatnie mieszamy z przesianą mąką ryżowa. Pieczemy w foremce silikonowej do brownie przez ok 12-15 minut w temp 175 stopni







Podobne posty

Napisano już 3 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. e tam dla niemowlaka, ja z chęcią tez bym zjadła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tej pory kupowałam Biscuits od Holle, bo nie miały cukru i w ogóle nam pasowały, ale szukałam ostatnio czegoś bezglutenowego i ten prosty przepis strasznie mi się podoba:) Dzieki!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)