Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Naleśniki ryżowo-orkiszowe

2



Ostatnio coraz bardziej przekonuje się do produktów bez pszenicy. Czuję się po nich lepiej. Dziś spróbowałam swoich sił w naleśnikach bezpszenicznych. Naleśniki same w sobie nie były moją mocną stroną, dzisiejsze - pięknie się prezentują i mają wspaniały smak. Ale jak wiecie smak jest subiektywny;) Mi pasują takie wynalazki - tym bardziej, że są zdrowe. Z podanego przepisu możecie zrobić naleśniki zarówno wytrawne jak i na słodko.

Składniki:
  • 1 i 1/2 szklanki mąki ryżowej
  • 1/2 szklanki mąki orkiszowej
  • 1 szklanka mleka
  • 0,5 szkl wody ( może być gazowana)
  • 4 jajka
  • 3 łyżki oliwy
  • szczypta soli

Przygotowanie:

Wszystkie składniki miksujemy na gładką masę. Odstawiamy na kilka minut  15 minut.
Smażymy na rozgrzanej patelni z obu stron. 

Podobne posty

Napisano już 2 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)