Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Serniko-brownie z wiśniami

2

Połączenie sernika z czekoladowym ciastem kusiło mnie od zawsze. Zrobiłam więc serniko-brownie specjalnie dla https://www.facebook.com/pages/Anya-B-Bartkowiak-Photography/216460138366979?ref=ts&fref=ts   Uroczej Pani fotograf smakował sernik z płynną czekoladą.. a Wam?

Składniki:
tabliczka gorzkiej czekolady 
tabliczka mlecznej czekolady
200g masła
300g cukru pudru
500g sera kremowego (użyłam homogenizowanego)
5 jajek
100g mąki
cukier waniliowy
budyń waniliowy
drylowane wiśnie dobrze osączone

Przygotowanie:

Piekarnik nagrzałam do 170 st. i wyłączyłam termoobieg. Pergaminem wyłożyłam tortownicę o średnicy 26cm. Czekoladki rozpuściłam w kąpieli wodnej. Masło i 250g cukru pudru utarłam na gładką masę. Następnie dodałam 3 jajka i  wlałam ostudzoną masę czekoladową. Na koniec dodałam mąkę. Ucierałam jeszcze chwilę. 3/4 masy wylałam na blaszkę. 
W drugiej misce utarłam ser, resztę cukru, 2 jaja, cukier waniliowy i budyń w proszku.
Wylałam masę serową na czekoladową, następnie resztę masy czekoladowej. Całość obrzuciłam wiśniami.
Piekłam 50 min. Studziłam ok. 20 min w otwartym piekarniku. Potem jeszcze 2-3 godziny poza piekarnikiem:) 
 
 

Podobne posty

Napisano już 2 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)