Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Czekoladki z whisky.

3

Zgadnij kotku co mam w środku:) Jaka whisky jest w środku? Czekoladki powracają na blog, chyba o nich nie zapomnieliście? Kto chciałby zostać moim testerem jakości czekolady? Może złoży ktoś jakąś aplikacje;) Stworzyłam ponownie czekoladki tym razem o smaku whisky. Chyba czekoladki z alkoholem smakują najlepiej;) A Wy jak myślicie? Mam dla Was jeszcze jedną nowość w końcu założyłam funpage  na facebook'u więc zapraszam Was do polubienia;) https://www.facebook.com/Quchniakaroli

Składniki:

10 ml .smietanki kremówki 30 procentowej
 10 ml  whisky
 40 gram białej czekolady

Dodatkowo 150 gram  gorzkiej czekolady do wysmarowania foremki i przykrycia nadzienia  oraz oczywiście foremka:) Najlepsza będzie silikonowa.

Przygotowanie:

Śmietankę zagotowujemy w malutkim garnuszku następnie dodajemy białą czekoladę i mieszamy aż się czekolada rozpuści po czym zdejmujemy ją z ognia. Nadzienie wystudzamy po czym dodajemy whisky i dobrze mieszamy. Foremkę smarujemy  gorzką czekoladą  dwu albo lepiej trzykrotnie:) .Schładzamy w lodówce a następnie napełniamy do 3/4 nadzieniem każdą pralinkę formę wstawiamy do lodówki i  czekamy aż nadzienie zgęstnieje .Kiedy nadzienie zgęstnieje  zalewamy formę reszta czekolady i ponownie schładzamy tak około godziny.


Podobne posty

Napisano już 3 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)