Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Koktajl z jarmużem

4



W moim życiu wiele się zmieniło. Nie mam już tak dużo czasu dla swojej pasji. Jednak czy jestem z tego powodu mniej szczęśliwa? Nie.  Moje życie, które było spokojne i po układane - po prostu stanęło na głowie. Nie zmieniłabym tego za nic. Wszystko za sprawą małej już nie takiej Kruszynki.  Wolny czas wolę spędzić z nią jednak gdy mam okazje uciekam do swojego biura w kuchni. Złapało mnie choróbsko jak to bywa na urlopach a więc pora na porządny zastrzyk witamiin!

Składniki:
  • 1 jabłko
  • 1 banan
  • garść jarmużu
  • trochę soku z cytryny
  • odrobina wody

Przygotowanie:

Wszystkie składniki miksujemy przy pomocy blendera.

Podobne posty

Napisano już 4 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Wygląda cudownie! UWielbiam w ten sposób przemycać dzieciom zieleninkę:) Łączę się w trosce!:) Koktajle są odżywcze i dostarczają witamin i minerałów. Warto je podsuwać naszym pociechom:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koktajl wygląda cudownie. Uwielbiam takie smoothie lub koktajle z jarmużem, szpinakiem lub rukolą. Coś pysznego! Samo zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
  3. This taste is so common! My mother always cooks me this dish! Thank you for the best blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. I don't even know hot it tastes like, but I believe that this is one of the greatest recipes I have ever heard!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)