Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Pieczone ziemniaki.

1



Czasami aby zrobić dobry obiad nie trzeba przygotowywać "Bóg wie czego", dziś po przygotowaniu tych ziemniaków z przepisu Anya Bartkowiak, śmiało stwierdziłam nie potrzeba mi nic więcej !

Składniki:

500 g ziemniaków
25 g miękkiego masła
sól, tymianek, słodka papryka
oliwa do skropienia

Przygotowanie:

Ziemniaki obieramy i kroimy w cząstki, które następnie nacieramy  masłem z solą. Blaszkę smarujemy oliwą, wykładamy ziemniaki, leciutko ponownie skrapiamy oliwą z oliwek, posypujemy tymiankiem i słodką papryką. Pieczemy ok 45 minut w 180st.

Podobne posty

Pierwszy wpis już się pojawił. Zapraszam do oddawania kolejnych...

  1. Uwielbiam takie ziemniaczki! Dla mnie to zawsze królewski obiad :)
    pzdr Natalia

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)