Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

"Kofty"- po mojemu.

, 0

Przyznam się szczerze nie znam się na greckiej kuchni jestem samoukiem, wszystkiego próbuje na zasadzie prób i błędów no i oczywiście  za pomocą smaku i zapachu - takie moje gotowanie. Postanowiłam tym razem zrobić coś z patelni grillowej. Nie przepadam za naszymi tradycyjnymi mielonymi a więc postanowiłam zrobić je trochę inaczej.

Składniki:

200g wołowiny zmielonej
300g mięsa od szynki zmielonego
pół czerwonej cebuli
1 jajko
łyżeczka zielonej czubrycy
sól, pieprz
ew. przyprawa do grilla

Dodatkowo:

patyczki do szaszłyki

Przygotowanie:

Cebulę siekamy drobno. Mięso mieszamy z cebulą, jajkiem i przyprawami. Odstawiamy na jakiś czas.
Formułujemy "długie kiełbaski" i nabijamy je na patyczki. Smażymy na patelni grillowej. Najlepiej smakuje z sosem czosnkowym.



Podobne posty

Nie napisano jeszcze komentarzy. Zapraszam więc do dyskusji...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)