Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Kasza manna orkiszowa

1



Ostatnio poszukuję coraz to nowszych smaków, próbuję i testuje różne produkty. Moją uwagę przyciągają zdrowe produkty takie jak: mąka dyniowa, mąka z ciecierzycy itp. Będąc ostatnio w sklepie dorwałam się do kaszy mannej orkiszowej. Pomyślałam - będzie smacznie i to  na śniadanie.

Składniki:

  • 250 ml mleka
  • 2 łyżki kaszy mannej orkiszowej
  • 2 łyżki jagód
  • 2 łyżki borówek
  • szczypta cukru( opcjonalnie - ja staram się go unikać)
  • 1 łyżeczka płatków migdałowych
  • pół łyżeczki siemienia lnianego 

Przygotowanie:

W małym garnuszku zagotowujemy jagody i borówki w odrobinie wody - w razie uznania słodzimy.
200 ml mleka zagotowujemy z szczyptą cukru ( lub więcej jeżeli lubicie), w pozostałej ilości mleka mieszamy kaszę manną. Do gotującego się mleka stopniowo wlewamy kaszę, stale mieszamy, aby nie zrobiły się grudki. Gotujemy 1-2 minuty,do momentu odpowiedniego dla nas jej zgęstnienia. Podajemy z sosem jagodowym, oprószamy kaszę migdałami  i siemieniem lnianym.

Podobne posty

Pierwszy wpis już się pojawił. Zapraszam do oddawania kolejnych...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)