Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Kuleczki ziemniaczano-serowe.

, 5



Wiosno! Gdzie jesteś? Jak mi za nią tęskno, chciałabym w końcu ściągnąć tę kurtkę i zacząć oddychać pełną piersią. Pora wziąć się za siebie i dla lepszego samopoczucia trochę poruszać. Muszę zgrać swój grafik w pracy z innymi zobowiązaniami i lecieć na zumbę! Te zajęcia dodają mi energii..

Energii mogą i dodać ziemniaki lub tzw. pyry. Dziś inna wersja ziemniaczanych pyszności w formie kuleczek z mozarellą. Można je podawać  jako dodatek do obiadu z sosami na zimno.

Składniki:

  • 500 g ziemniaków
  • 100 g mozarelli lub sera żółtego
  • sól, pieprz, przyprawa do ziemniaków

Przygotowanie:

Ziemniaki gotujemy, przepuszczamy przez praskę. Studzimy. Mieszamy z wiórkami mozzarelli lub innego żółtego sera  Doprawiamy solą i pieprzem. Następnie formułujemy kuleczki które obtaczamy w przyprawie do ziemniaków ale możemy również użyć słodkiej papryki i tymianku. Kuleczki ustawiamy na blasze wyłożonej papierem do pieczenia, wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni na około 15 minut.

Podobne posty

Napisano już 5 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Witam serdecznie,
    Nominuję Cię do nagrody Liebster Blog Awards za wykonanie dobrej roboty na blogu :) Tutaj są moje pytania: http://milosnakuchnia.pl/nominacja-liebster-blog-award/
    Pozdrawiam i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmmmmm Karola.... dlaczego Nam to robisz? :(

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ulubione...kojarzą mi się z obiadem u teściowej:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)