Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Ten nadziany. Filet drobiowy nadziewany cheddarem.

1

 

Mój Małż za drobiem nie przepada. Jednym wyjątkiem był kurczak w cieście francuskim. Dziś odkryłam drugi sposób na zrobienia drobiu dla niejadka - nadziać go! Dokładnie tak. Zrobiłam nadziewany filet z kurczaka z serem cheddar. Jednak Ty możesz dodać do niego również pieczarki lub inny ulubiony składnik.  Miałam obawy, że taki duży kawał drobiu będzie surowy wewnątrz więc po usmażeniu go na patelni wrzuciłam go do pieca.

Składniki:
  • 1 filet drobiowy
  • kawałek sera Cheddar
  • 1 jajko
  • bułka tarta
  • mąka 
  • sól, pieprz, słodka papryka
Przygotowanie:

Filet myjemy i osuszamy. W grubszej części robimy nacięcie ( kieszonkę).  Dokładnie nacieramy przyprawami do środka wkładamy kostkę sera. Aby ser nie wyciekł przekłuwamy kurczaka szpikulcem do rolad. Panierujemy i smażymy na złoty kolor. Dla pewności, że kurczak nie jest surowy wkładamy go jeszcze na 6 minut do piekarnika nagrzanego na 180 stopni.

Podobne posty

Pierwszy wpis już się pojawił. Zapraszam do oddawania kolejnych...

  1. Ciekawy przepis. Spróbuję jutro na obiad zrobić :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)