Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Recenzja. Robot Kuchenny Bosch MUM 54251

90

Od jakiegoś czasu jestem szczęśliwą posiadaczką robota kuchennego firmy Bosch MUM 54251. Na dzień dzisiejszy nie mogę sobie wyobrazić pracy w kuchni bez tego  wielofunkcyjnego urządzenia. Na pewno marzeniem nie jednej gospodyni domowej jest Kitchen AID ale wszystkie nakładki do niego są drogie.

Robot firmy Bosh MUM 54251, nie odstrasza tak ceną. Według mnie posiada wiele zalet:
  • podoba mi się nowoczesny i elegancki wygląd robota, pięknie się prezentuje na kuchennym blacie,
  •  silniki o mocy 900 W, który radzi sobie podczas wyrabiania cięższych i bardziej pracochłonnych ciast, mielenia mięsa, czy krojenia w kostkę
  •  Misa ze stali szlachetnej 3.9 L
  •  7 stopni regulacji prędkości oraz Funkcja pracy pulsacyjnej
  • wielofunkcyjność, m.in: miksowanie, elektryczne wyciskanie cytrusów, posiada również maszynkę do mielenia mięsa, nakładki do tarcia, szatkowania i krojenia w kostkę,
  • 3 przystawki : hak do zagniatania ciasta, końcówkę do mieszania i ubijania,
  •  wielokierunkowy, planetarny ruch końcówek, który umożliwia efektywne zbieranie składników z wszystkich części misy,
  • solidność wykonania mimo wielogodzinnego użytkowania produktu, że nic mu nie odpadło, nic się nie ułamało, nigdy się nie przegrzał - a wierzcie mi robię ilości hurtowe,
  • do przystawki do tarcia i szatkowania jest zamontowane “śmigiełko”, które ułatwia pracę i zgarnia  automatycznie składniki do miski,
  • do maszynki do mielenia mięsa można dokupić inne nasadki np do tarcia orzechów,
  • Większość akcesori można umyć w zmywarce, a następnie schować w praktycznym pokrowcu, który nie zabiera dużo miejsca i może być przechowywany np. w misie urządzenia - a więc idealnie dla małej kuchni,
  • posiada specjalny system zabezpieczeń, który uniemożliwia włączenie robota w niewygodnym dla Nas momencie,  montując poszczególne elementy musimy włożyć zaślepki w pozostałe miejsca lub miskę,

Zauważyłam też i wady:
  •  niestety na stali nierdzewnej widać wszelkie zacieki na tarczach i blenderze,
  •  blender nie zawsze dawał sobie radę np podczas miksowania hummusu,
Podsumowując polecam robot kuchenny Bosch MUM 54251 wyróżnia go mnóstwo pomysłowych rozwiązań, które bardzo ułatwiają codzienne funkcjonowanie w kuchni, na dzień dzisiejszy nie wyobrażam sobie pracy w kuchni bez niego. Gotowanie, pieczenie staje się dzięki niemu przyjemnością a nie przykrym obowiązkiem. Jeżeli jesteście na etapie poszukiwania robota, zwróćcie proszę uwagę na ten model.








Podobne posty

Napisano już 90 komentarze/y. Dyskusja nabiera poważnego tempa...

  1. Droga Karolino jestem ciekawa jak robot ten radzi sobie z mieleniem mięsa np. łopatki? Koleżanki w pracy mówią że może zabijać się przez dużą ilość tłuszczu w tym mięsie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mielę mięso i daje sobie radę:) Tylko musisz pokroić mięso w kostkę.

      Usuń
  2. A ja chciałabym zapytać, jak sprawdza się to przystawka cube cuttre? Czy kostka wychodzi rózna, czy można tez kroić warzywa surowe, czy tylko gotowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie akurat ta przystawka jest idealna. Tylko musisz być świadoma, że wszystko zależy od tego co kroisz. Bo coś miękkiego może ci się robić w papkę. Bez trudu kroiłam w tym ser w kostkę ( twardszy) czy marchewkę i za każdym razem idealna kostka.

      Usuń
  3. A jak wyrabiasz ciasto kruche?

    OdpowiedzUsuń
  4. A jaką końcówką wyrabiasz ciasto kruche?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam :) jeżeli chodzi o ciasto kruche to nie mam przekonania co do takiego robota. Chociaż sama nie próbowałam. Robię zawsze ręcznie specjalną siekaczką do masła.

      Usuń
  5. Super! Sama zastanawiam się nad robotem a Kitchen AID to na razie nie moja półka cenowa i jak piszesz szczególnie przez dodatki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :-) Czy da się w nim wyrobić ciasto na pierogi ? Jakie rodzaje ciasta w nim wyrabiasz tzn. czy tylko biszkopty,babki i tego typu czy też "twardsze" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszelkie wypieki jeżeli chodzi o ciasta, to ucierane, biszkopty babki, ciasto na chleb czy ciasta drożdżowe. Ciasto na pierogi i kruche wolę jednak robić ręcznie;)

      Usuń
    2. A ja zawsze zagniatam ciasto na pierogi hakiem. Kruche powyżej 0,5 kg mąki też hakiem, jeśli mniej to mieszadłem.

      Usuń
    3. Szczerze mówiąc nie próbowałam, więc może jednak warto spróbować za pomocą robota;) Dzięki!

      Usuń
  7. Witam :) czy możesz napisać ile białek ubija ten robot?

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj! Czy do maszynki do mielenia mięsa dostałaś dwie siatki 3mm i 6mm?

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj! Czy do maszynki do mielenia mięsa dostałaś dwie siatki 3mm i 6mm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam czy były dwa sitka, bo używam tylko jednego, ale zawsze można dokupić http://www.bosch-home.pl/store/product/Sitkodomaszynki/00573026

      Usuń
  10. Jak ogólnie sprawuje się maszynka do mielenia?Czy poradzi sobie z czyms twardszym niż samo mięso np z mięsem z chrząstkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maszynka do mielenia mięsa nie jest aż taka "mocna" nie ryzykowałabym.

      Usuń
  11. Witaj mam pytanie dotyczace hak.Czy jest on stabilny?Porownujac go z innymi firmami to wyglada troche marnie.Bez problemu daje sobie rade z robieniem?Probowalas juz zrobic ciasto kruche?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest stabilny. Co do ciasta kruchego nadal nie jestem przekonana. Do ciasta kruchego potrzebne są nożyki aby zimne masło posiekały. Robiłam ostatnio tartę i pierwszy raz mi nie wyszła ;(

      Usuń
  12. Karola, a ja mam pytanie do Cube Cutter - mam wrażenie, jak przeglądałam zdjęcia/ filmiki że jednak kostka wychodzi duża. Jeśli robiłam sałatkę wolałam zawsze mniejsze kosteczki, powiedz tak na oko jakiej wielkości mogą być pokrojone warzywa? Mi to wygląda na 7-8 mm. Aha i jeszcze jedno, część osób pisała że maszynka do mielenia mięsa ma trochę za małe otworki i z mięsa robi się papka ...Czy to prawda? Aha na czym "mielisz" orzechy np. włoskie? I czy wychodzi straszna "sieczka" :) w sensie że piaseczek czy są np. trochę grubsze :) Będę wdzięczna za odpowiedzi :) Pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oko masz świetne kostka niestety wychodzi około 9mm do 1 cm. Zmierzyłam przed chwilą;) Powiem tak maszynka jak maszynka nie jest bardzo mocna. Nie było nigdy problemu z mieleniem mięsa z rosołu czy twarogi. Maku natomiast nigdy nie mieliłam więc nie potrafię powiedzieć. Do mielenia orzechów i czekolady mam specjalną nakładkę do maszynki którą można dokupić;) Sieczki brak. Ogólnie możesz kupić też inne akcesoria do tego modelu robota zajrzyj proszę na stronę boscha. A jakiego robota poszukujesz? Ja aktualnie jeszcze testuję jeden robot kuchenny w domu i napiszę recenzje pod koniec miesiąca.

      Usuń
  13. Aha i jeszcze jedno :) skleroza ... :) czy maszynka do mielenia mięsa wg. Ciebie podołałaby ze zmieleniem maku, lub sera białego? Pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za szybką odpowiedź :) No właśnie zastanawiałam się nad tym konkretnym modelem, bo w sumie za 1000 zł ma wszystko, owszem na pewno dokupię tarczę do ścierania ziemniaków :) ale trochę mnie śmieszy że producent za taką kasę nie dorzuci takiej tarczy. Odwiedzałam już kilkakrotnie stronę boscha i wiem, że mają duży wybór dodatkowych akcesoriów, ale nie o to mi chodzi aby dokupywać, gdyż zaraz z ceny 1000 zł zrobi się znacznie wyższa. Trochę mnie zmartwiłaś z tą kostką 9x10 mm :/ jak dla mnie na sałatkę to za dużo. Ale wiesz o czy myślałam... czy czasem jak robot skroi wszystko, nie wrzucić tego jeszcze raz ... Tylko wtedy to ja się już obawiam, że zrobi się sieczka a nie sałatka :) A jaki drugi robot testujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A aktualnie ten model boscha nie jest czasem tańszy? ja go kupowałam pod koniec 2013 roku i kosztował ponad 800zł. Teraz mam robota kuchennego http://pl.russellhobbs.com/russell-hobbs-products/food-preparation/aura-food-processor-19005-56.html taka wersja mini;)

      Usuń
  15. No niestety nie :( najtaniej mogę go kupić za 930 zł http://www.morele.net/robot-kuchenny-bosch-mum54251-489274/?gclid=CN72hZa42cMCFZQZtAodbgMA7w&gclsrc=aw.ds a Ty w jakim sklepie go kupowałaś? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.mediaexpert.pl/roboty-kuchenne/robot-z-misa-bosch-mum-54240,id-1623?gclid=CjwKEAiAmOymBRD0_evS4aTh2hUSJAB7FkhygimscI7DCyON8OBs90GgNLPPTMWl4x0SXlHD-TR5jBoCJd3w_wcB&gclsrc=aw.ds

      Usuń
    2. Chyba kupowałam przed świętami więc wtedy też były ceny inne.

      Usuń
  16. W mediaexpercie to cena i tak powyżej 1000 zł

    OdpowiedzUsuń
  17. proszę o informację jak zdejmuje się pokrywę tego plastikowego ustrojstwa widocznego na drugim od dołu zdjęciu.
    nie kręci się ani w prawo , ani w lewo a serwis kazał mi całego robota do nich wieźć bez gwarancji że zdejmą pokrywę.
    robot otrzymaliśmy wczoraj i od tej pory mamy z tym zgryzotę.
    jaki jest przy tym myk ,że serwis w konsultacji telefonicznej nie potrafi powiedzieć co z tym zrobić. dowiedziałem się jedynie że nie ma żadnej blokady , ale czy to prawda?
    Bogdan Tylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie Pan zadziwił, normalnie przekręcam pokrywę i sama schodzi. Czy ścierał Pan warzywa i było ich za dużo i zostały resztki na tarczy blokujące otwarcie pojemnika? Jako takiej blokady nie ma oprócz tego, że aby otworzyć\zamknąć pojemnik trzeba go przekręcić. Może warto czymś tłustym to przesmarować i może to puści? Wiadomo aby otworzyć pojemnik i go zamknąć powinny się złączyć takie dwie strzałki które są "wyryte w plastiku"

      Usuń
    2. Witam, mam ten sam problem?
      Czy udało się otworzyć to ustrojstwo?

      Usuń
    3. U mnie wszystko jest sprawne i ł służy już 3 lata:) Czy strzałki są równo ustawione na pojemniku ?

      Usuń
  18. Pani Karolino :) z racji, że ma Pani tego robota opanowanego w 100% chciałabym zapytać o zakres pracy ... w instrukcji zauważyłam, że są takie zapisy: zakres pracy 7 (4), 6 (3), ja to rozumuję że chodzi o prędkości, czyli np. praca od 4-7? Czy dobrze rozumie ? Żadnego innego zakresu na robocie nie widzę ;/ Proszę mnie uświadomić czy dobrze rozumuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie. Zakres pracy podany w nawiasie mówi jaką prędkość należy ustawić na pokrętle, które ma 4 stopnie prędkości. Czyli podejrzewam, że jest jedna instrukcja do kilku modeli robotów bosch. Ja stosuje się do zakresu pracy opartego na 7 stopniach prędkości. Polecam serdecznie nakleić sobie informacje o prędkościach ( widać to na głównym zdjęciu robota) wtedy ma się ściągę pod ręką;)

      Usuń
  19. Dziękuję za informacje :) tak myślałam :) Rozumiem, że naklejkę zrobiłaś sobie sama, bo ja w pudełku jej nie znalazłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja musiała być w kartonie, mąż od razu nakleił ;) Już nie pamiętam jak to było a na pewno była w komplecie

      Usuń
  20. Witaj Karola, muszę zapytać o użytkowanie robota :) Ja właśnie jestem po 4 babkach - z czego 2 leżą w koszu :/ - zakalec totalny :/ ale to nie chyba wina boscha ani przepisy tylko piekarnika - nowy model i ciężko mi go wyczuć. No i dzisiaj jeszcze sernik - ten się akurat udał :) Ale miałam problem podczas jego przygotowywania. Powiedz mi czym ucierasz masło z cukrem i na jakiej prędkości i jak długo? Ja próbowałam na mieszadle (nie trzepaczce) ale nie dało rady :/ masło wchodziło między jego druciki i było w kawałkach :/ dopiero jak zmieniłam na hak to dało radę, ale cukier też nie był jakoś super utarty, gdyż było czuć grudki :/ Ale problem się zrobił jak dodałam ser, znowu mieszadło nie dało rady i zmieniłam na hak - ale temu też było trudno, jak wyjmowałam całą masę z miski to na dole znajdowało się sporo masła :( czyli po prostu nie robot nie wymieszał dobrze całości :/ Dopiero łyżką musiałam to wszystko ze są zamieszać :/ ale to nie oto chodzi. Powiedz co mi radzisz? Jak robiłaś sernika ? Z góry dziękuję - Pozdrawiam Viola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Violu :D
      Przepraszam, że dopiero teraz piszę ale robiłam sernik... :) Głównie pracuje wyłącznie na ubijaczce, mieszadła może raz używałam a hak jest głównie używany przeze mnie do ciasta drożdżowego. Głownie robię wszystko na maksymalnej mocy. Chyba że wiem, że przepis wymaga np powolnego dodawania jajek do masła bo inaczej mogą się zważyć. Serniki robię różne, więc ciężko mi powiedzieć i doradzić co i jak. Teraz np robiłam sernik z masłem ( rzadko taki robię) Ale miękkie masło utarłam na puch z cukrem, potem dodawałam po 1 żółtku, twaróg, budyń, kaszę manną, żurawinę, ubitą śmietankę kremówkę i wmieszałam ubite białko. Pamiętasz, że jak robisz sernik to skadniki powinny mieć temperature pokojową? Ogólnie to trzymam się zasady mieszam na maksymalnej mocy, jak dodaje ubitę białko to używam mocy minimalnej.

      Usuń
  21. Dziękuję Karola, jak wiem że będę piekła to zawsze składniki zostawiam na blacie, minimum 5 h przed pieczeniem - więc są w temp. pokojowej. Ale mi jakoś masło wchodziło w druciki. Chyba, że za krótko miksowałam ? Ile czasu np. miksujesz masło z cukrem? Ale Ty ubijałaś na "trzepaczce" czy ubijaczce (to ta gdzie jest mniej tych drucików) ? Będę próbowała po świętach z kolejnym wypiekiem więc zobaczymy co i jak :) dziękuję Ci za pomoc :) I wspaniałych i smacznych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za krótko;) Ja biorę zawsze tą końcówkę gdzie jest najwięcej drucików.

      Usuń
  22. Mam ten robot ale za nic w świecie nie mogę dojśc jak zamontować tarcze w cube cuttre, one tam nie pasują ... rozbieracie jaos ta przystawke do krojenia w kostke ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W cube cutter nie montujesz tarcz, tarcze montujesz (spójrz na drugie zdjęcie od dołu) na tym białym plastiku. Przystawkę do krojenia w kostkę normalnie się rozbiera do mycia;) w zestawie jest tez specjalny przepychacz do tej kostki

      Usuń
  23. Witam. Czy posiada Panu akcesoria do mielenia? Nie umiem zamontować "skoiczka" bo jakąś czerwona dzwignia nie jest zablokowana. Eh....

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam. Czy posiada Pani akcesoria do mielenia? Nie umiem zamontować "sloiczka" bo jakas czerwona dzwignia nie jest zablokowana. Eh..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie, o jakie akcesoria do mielenia konkretnie chodzi? Bo są różne. Chodzi o końcówkę do mielenia mięsa?

      Usuń
  25. Witam, planuję zakup robota m. in. pod kątem pojawienia się nowego członka rodziny :-) i mam wątpliwość- czy robot sprawdzi się w przygotowaniu rozdrobnionych dań dla takiego maluszka (papki, kleiki, musy, deserki, kremy przecierane, baza pod zupki). Wybierając robot chciałbym zapewnić sobie możliwość zadbania również o potrzeby maluszka. Czy ten model w Pani ocenie będzie dobrym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja prawa reka w kuchni :-) radzilabym jednak dokupic blender ręczny też, bo ten kielichowy nie radził sobie z gestszymi rzeczami. Jednak ręczny blender do przygotowywania rzeczy dla dziecka jest lepszy.

      Usuń
  26. Dziękuję za ekspresową odpowiedź :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie wybieram robot kuchenny i myślę że zdecyduje się na model mum54251. Dziękuje za post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj nie ma żadnego lokowania produktu szczerze polecam ten sprzęt ;) Mój nr jeden;) Zaraz po nim jest ręczny blender.

      Usuń
  28. Witam! Ja również zastanawiam się jaki mikser kupić. Przekonują mnie tarczki do warzyw, ale boję się, że mielarka do mięsa nie da rady surowej, pokrojonej na kawałki karkówce czy wołowinie (często piekę pasztety). Mam Zelmera, ale zostawia dużo resztek. No i ten blender kielichowy też nie zawsze daje radę, a nie chciałabym trzymać w domu czegoś, co się nie przyda. A jak jest z ostrzami w tarczach? Szybko stają się tępe? Czy mikser daje radę z ciastem chlebowym? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oszukujmy się to nie jest typowe urządzenie do mielenia mięsa;) Ale daje radę jak pokroisz mięso w kostkę. Blender kielichowy jest ok na koktajle ( jeśli jest dużo płynu) Ostrza są w porządku a eksploatacja u mnie wielka. Mikser zdał ostatnio egzamin przy wyrabianiu ciasta na piernik staropolski ( z 1kg mąki, 500g miodu itp) Chleby też w nim robiłam :)

      Usuń
  29. Witam. Właśnie zakupiłam tego robocika i załapałam się na promocję w której mam do wyboru przystawkę do robienia lodów lub drugą misę 3,9l. No i tak się zastanawiam czy często potrzebna jest Pani druga misa? W sumie lodów nigdy nie robiłam sama ale mam małe dzieci i może warto byłoby zacząć :) Co Pani radzi wybrać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga misa jest potrzebna np aby ubić pianę z białek do sernika. Jeśli posiada Pani mikser tradycyjny ręczny to można się bez niej obyć;) Ja bym wybrała przystawkę do robienia lodów chociaż jej nie znam bo nie mam:)

      Usuń
  30. Ja też poszukuję miksera i nie wiem na jaki model się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie miałam pojęcia o takiej przystawce. Teraz kupiłam sobie zwykła maszynkę do makaronu i myślę aby tak wałkować ciasto na pierogi :-)

      Usuń
    2. Nawet nie miałam pojęcia o takiej przystawce. Teraz kupiłam sobie zwykła maszynkę do makaronu i myślę aby tak wałkować ciasto na pierogi :-)

      Usuń
  32. Kochane babeczki pomóżcie-właśnie kupiłam maszynkę do mielenia mięsa z końcówką do pierogów.Jak tego ustrojstwa używać ,jakie ciasto.Ja wiem że najlepsze jest ciasto wałkowane,no ale skoro mam końcówkę to chociaż niech wiem jak tego używać.Nigdzie nie mogłam znaleźć informacji ani filmu.Mija

    OdpowiedzUsuń
  33. Niestety nie pomogę bo nigdy nie miałam z tym doczynienia. Pozostaje jedynie metodą prób i błędów

    OdpowiedzUsuń
  34. a czy do rozdrabniacza będę mogła wrzucić ciasteczka np. herbatniki czy ciastka z nadzieniem czekoladowym w stylu Hit?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego nie polecam blendera ten stojący jest wyłącznie do napoi. Raczej wyłącznie można je zmielić w "maszynce do mięsa" choć nie próbowałam bo używam do tego innego blendera z pojemnikiem.

      Usuń
  35. Witam, od dwóch dni jestem posiadaczką tego robota i dopiero go wypróbowuję :) Mam pytanie- czy przystawką cubecutter można kroić w kostkę mrożone warzywa? czy raczej tego nie wytrzyma? i czy można potrzeć surowe ziemniaki na wiórki jak marchewkę? chcę zrobić placki ziemniaczane i zwykle tarłam je na tarce o grubszych oczkach właśnie bo nie lubię papki :) Zastanawiam się czy te tarcze się nadają. Może ma ktoś jakieś doświadczenie w tej kwestii? :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie odradzam kroić mrożonych warzyw - na pewno moc urządzenia jest za słaba po drugie nie wiem czy ta końcówka jest do tego przystosowana. Też tak trę ziemniaki spokojnie da radę ;) Zawsze dodatkowo można kupić też inne tarcze u producenta.

      Usuń
  36. Witam proszę o pomoc nie włącza się mryga na czerwono i nic
    wie ktoś co zrobić ?
    proszę o sms 723 222 304

    OdpowiedzUsuń
  37. źle włożyłaś misę

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam.Mam też tego robota i zastanawiam się nad zakupem przystawki do robienia lodów.Masz może to ustrojstwo.Pojemność podają 0,5l troszkę mała.I teraz nie wiem czy warto kupić przystawkę czy oddzielną maszynę o większej pojemności.Ile porcji z tego wyjdzie i jak w ogóle przystawka się sprawuje??

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam, mam pytanie do szczęśliwych posiadaczy robota:) czy Wam łatwo się nakłada i zdejmuje pokrywa do krojenia w kostkę lub tarcia? Robot mam od grudnia i w sumie od samego początku mam problem, muszę pokombinować żeby móc ją zamknąć i aby zdjąć też jest problem, schodzi wszystko razem tarcze i wał itd. Wygląda jakby wał się klinował z tą pokrywą. Czy wy też tak macie i to się z czasem wyrobi? czy powinnam złożyć reklamację? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mam tak samo w sumie mogę to dodać do minusów w opisie. Jednak nie składałam reklamacji.

      Usuń
  40. Hmmm... dla mnie to ogromny minus i w sumie jedyny jak na razie. Nie mam do tego cierpliwości :( a jak Ty sobie z tym radzisz? może masz jakiś sposób? dzięki za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam, czy dzbanek blendera jest szklany? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Czy jest jakaś zaślepka, którą trzeba założyć, aby uruchomić blender? Nałożyłam dzbanek i jak przekręcam pokrętło to miga mi ono na czerwono. Czy ktoś pomoże?

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam pytanie. Mam nowy robot. Wyjęłam go z kartonu i nie mogę zdjac miski. Czy to normalne.?

    OdpowiedzUsuń
  44. A co powiecie o robocie Kohersen Mycook? Idą święta i chce taki kobiecie kupić. Słyszałem, że jest bardzo dobry. Zgodzicie sie?

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam pytanie odnośnie tego robota kuchennego. Czy da się w nim zrobić masło orzechowe czy masę na pasztety? Do tej pory miałam takiego robota, który miał takie wielkie ostrze w kształcie litery S i tam takie rzeczy robiłam. Tu tego chyba nie ma?

    Dzięki za informację, Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z masłem orzechowym to wątpię :-( z masą na pasztet nie powinno być problemu

      Usuń
  46. Dzień dobry, jestem posiadaczką tego robota coś około dwóch lat.
    Przedtem przez jakieś 10 lat miałam "Kasię" z MPM, ale postanowiłam go zmienić na coś (przynajmniej teoretycznie) lepszego.
    Po pierwsze, nie trze mi warzyw na prawdziwe wiórki, niezależnie od grubości tarczy (a mam ich chyba trzy różne), wychodzą mi grube.
    Po drugie nijak nie udaje mi się utrzeć porządnie jajek z cukrem na puszystą masę, nie rozbija cukru i koniec. Nie próbowałam jeszcze z cukrem pudrem, a to może być jakieś wyjście. Ubijam na 7, 5-7 minut i bez spodziewanego efektu.
    Po trzecie blender nie potrafi zmielić nawet zwykłego szpinaku. W zasadzie nadaje się tylko do zup, keczupu itp.
    Jeżeli miałaby Pani jakieś rady, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Proszę o info, jak na tym robocie można zatrzeć suchy chleb na bułkę tartą?

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja jedyne co nie lubię w robocie, to późniejszego zmywania, mógłby mieć taką dodatkową opcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Szanowna Pani, z jakiej ilości składników (wagowo) wyrabiała Pani ciasto chlebowe? Mam na myśli takie rzadsze, nie do formowania, lecz do wypieku w keksówkach. W robocie Kenwooda takiego ciasta mogło być dwukrotnie więcej niż zwykłego, "cięższego", ale w instrukcji do Boscha nie znalazłam takiego rozróżnienia :-( Boję się, że przeciążę maszynę, gdyż robię chleb z 800g mąki, 700 ml wody i 500g zakwasu (plus ok. 100g dodatkow, np. płatków) - ramię robota wyraźnie się rusza, jakby z trudnością. Czy to jest normalne? Będę Pani wdzięczna za odpowiedź!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Szanowna Pani, z jakiej ilości składników (wagowo) wyrabiała Pani ciasto chlebowe? Mam na myśli takie rzadsze, nie do formowania, lecz do wypieku w keksówkach. W robocie Kenwooda takiego ciasta mogło być dwukrotnie więcej niż zwykłego, "cięższego", ale w instrukcji do Boscha nie znalazłam takiego rozróżnienia :-( Boję się, że przeciążę maszynę, gdyż robię chleb z 800g mąki, 700 ml wody i 500g zakwasu (plus ok. 100g dodatkow, np. płatków) - ramię robota wyraźnie się rusza, jakby z trudnością. Czy to jest normalne? Będę Pani wdzięczna za odpowiedź!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. 56 year old Software Engineer IV Eleen Simon, hailing from Campbell River enjoys watching movies like "Corrina, Corrina" and Puzzles. Took a trip to Laurisilva of Madeira and drives a Bugatti Royale Berline de Voyager. indeks

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam,
    Dzisiaj zrobiłam pierwszy raz ciasto drożdżowe w robocie i podczas kręcenia ramię robota lekko się unosi i opada. Czy to normalne???czy to jednak jakaś wada i powinnam to zgłosić na reklamacje?wydawalo mi się, że ramię powinno być nieruchome, ale może to normalna praca robota?

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)