Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Wielkanoc.Chrzan tarty z jajkami.

, 1



Mam problemy z kolanem i ciężko mi się poruszać dlatego odświeżam przepisy, które znajdują się u mnie na dysku. Tak mam wolne nie gotuję, nie sprzątam siedzę smaruje nogę ketonalem i innymi specyfikami - licząc, że będzie lepiej.

Dziś pierwsza propozycja Wielkanocna. Nie wyobrażam sobie świąt bez tego chrzanu.  Nie powinnam jeść ostrych potraw, ale nie potrafię przejść obojętnie obok chrzanu. Przepis rodzinny.

Chrzan tarty z jajkami

Składniki:
5 jaj Farmio ugotowanych na twardo
4 łyżeczki chrzanu tartego
1 łyżka śmietany 18%
1 łyżeczka cukru
1 łyżeczka octu
sól - do smaku
Przygotowanie:
Białka oddzielamy od żółtek. Żółtka ucieramy w makutrze z cukrem, octem i śmietaną. Dodajemy chrzan oraz starte na tarce o dużych oczkach białka, doprawiamy do smaku solą. Podajemy do jajek ugotowanych na twardo. Świetnie sprawdza się też jako pasta  kanapkowa.

Przepis bierze udział w konkursie na  blogu gotowaniecieszy.blox.pl

Podobne posty

Pierwszy wpis już się pojawił. Zapraszam do oddawania kolejnych...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)