Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Domowe czekoladki kokosowe.

8

Uwielbiam zapach czekolady, pobudza mnie bardziej niż kawa. Podczas robienia czekoladek wytwarza się u mnie serotonina. Nadchodzi czas relaksu i wyciszenia.  A Wy macie jakąś czynność w kuchni, która Was relaksuje ? Jeżeli się znajdzie taka osoba, która stwierdzi, że relaksuje ją mycie naczyń - to ją podziwiam:)

A więc, by weekend był miły. Należy go zacząć od czekoladek.

 
Składniki:

170 g białej czekolady 
mleko słodzone w tubce zwykle
likier kokosowy/ syrop kokosowy/ aromat kokosowy
ew. wiórki kokosowe

Przygotowanie:

Czekoladę  połamać na małe kawałki, przełożyć do miseczki i rozpuścić w kąpieli wodnej. 
Rozprowadzić ją pędzelkiem  na formie silikonowej i włożyć do lodówki na 10 minut - czynność tę powtórzyć dwa razy.
Odkładamy do miseczki ok. 70g czekolady i dodajemy do niej na oko mleka w tubce, likier/ syrop bądź aromat ( uważając by masa nie była za rzadka) jeżeli chcecie możecie dodać wiórek kokosowych. Ja osobiście nie dodałam bo wolę gładkie płynne masy w czekoladkach.
 Tak przygotowaną masę nakładamy do foremek.
 Całość zalewamy resztą czekolady i odstawiamy na około godzinę do lodówki.

Podobne posty

Napisano już 8 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Cudowne serducha,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają przepysznie, więc pewnie tak smakują;)
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! :)

    Ściskam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. chwaliłam już na DS, ale i tu muszę :) Zachwycające są te czekoladki :) najwyższa pora, bym i ja się zabrała za ich produkcję, bo mam foremki z dinozaurami i ludzikami :P
    buziole!
    O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam czekoladki domowe to coś wspaniałego ;) Mam prawie wszystkie foremki z biedronki:)

      Usuń
    2. mam nadzieję, że jeszcze będą w ofercie, bo nie wszystkie kupiłam :/

      Usuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)