Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Śniadaniowa Chia jogurtowa

, 0



Nie mogę ostatnio narzekać na nadmiar wolnego czasu. Z trudem przychodzi mi wypicie ciepłej kawy o śniadaniu przypominam sobie w porze obiadu. Tak to macierzyństwo. Mijają dni a ja coraz bardziej utwierdzam się w tym, że powinnam robić sobie posiłki na cały dzień wieczorami. Niestety jak przychodzi wieczór to zazwyczaj jestem tak padnięta, że w chwilę zasypiam przytulona do poduszki.  Dziś jednak zrobiłam sobie dobre śniadanie. W parę chwil gotowe a jutro tylko wyciągnąć z lodówki - proste?

O Chia już wspominałam a nadal jestem zachwycona tymi nasionkami. Wedle gustu można połączyć chia z sokiem owocowym lub owocami.


Składniki:
  •  1 mały jogurt naturalny
  • 3 łyżki nasion Chia
  • 1 łyżeczka syropu klonowego lub więcej 
Przygotowanie:

Wszystkie składniki łączymy ze sobą i wkładamy na noc do lodówki. Przed podaniem dekorujemy syropem klonowym


Podobne posty

Nie napisano jeszcze komentarzy. Zapraszam więc do dyskusji...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)