Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Siekane kotlety drobiowe.

, 3

 
Siekane kotlety drobiowe są fajnym pomysłem na imprezę rodzinną. Podstawą tego przepisu jest drób, jaja i mąka. Resztę wybieracie sami. Zamiast zaproponowanego przeze mnie kalafiora można dodać lekko podsmażone pieczarki lub szpinak. Najlepiej smakują z ulubionym sosem u mnie koniecznie czosnkowym.
 
Składniki:
  • 2 małe piersi z kurczaka
  • 200 g ugotowanego kalafiora
  • pęczek posiekanego szczypiorku
  • 2 jajka
  • 2 łyżki mąki ziemniaczanej
  • słodka papryka, zioła prowansalskie, pieprz i sól
  • olej
Przygotowanie:

Piersi z kurczaka myjemy,osuszamy papierowym ręcznikiem. Następnie kroimy w drobną kosteczkę, doprawiamy do smaku przyprawami i odstawiamy najlepiej na 2 godziny.  Do przygotowanego kurczaka dodajemy pokrojony kalafior i szczypiorek. Jajka rozkłócamy wlewamy do mięsa i dorzucamy mąkę.

Na rozgrzany olej kładziemy placuszki z drobiu. Smażymy do uzyskania złotego koloru.

Podobne posty

Napisano już 3 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Uwielbiam je :) moje ulubione to z pieczarkami i startym selerem. Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  2. My husband is very fond of meat dishes. With great pleasure I cook this new recipe for him.

    OdpowiedzUsuń
  3. This is the best recipe! I like meat and spices. Thank you for the posting!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)