Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Przepis na Naleśniki

, , 4


Znalazłam swój przepis na naleśniki idealne. Dobre i dla dzieci, jeśli pominiemy sól. Przy wykonywaniu tego przepisu nie istnieje takie coś jak "zemsta" pierwszego naleśnika, który na pewno nie będzie udany. Doświadczyliście tego? Naleśniki są moim sposobem na szybki obiad. Składniki na pewno znajdziesz w lodówce, spróbujesz? Farsz zostawiam ci już do własnego wyboru. Sama proponuje dziś tylko ciasto na naleśniki, które na pewno nie przywrze do patelni.

Składniki:
  • 2 szklanki mąki
  • 1,5 szklanki mleka
  • 0,5 szklanki gazowanej wody
  • 2 jaja
  • szczypta soli
  • 3-4 łyżki klarowanego płynnego masła
Przygotowanie:

Wszystkie składniki mieszamy z sobą. Odstawiamy na 10 minut. Gdyby ciasto było za gęste dolewamy trochę wody. Smażymy bez dodatkowego tłuszczu.

Prosty przepis prawda?:)

Podobne posty

Napisano już 4 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Też mam swoje idealne, ale 2 szklanki mleka bez laktozy i szklanka wody, jajek tyle samo, zawsze wychodzą, pierwszy też :) ale też długo szukałam, za cienkie, za grube itd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie polecasz mleko bez laktozy? Łowicz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie polecasz mleko bez laktozy? Łowicz?

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)