Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Kokosowy pudding z tapioki

, 1



 Taki pudding mogą jeść dzieci ( oczywiście jeśli nie dodamy cukru, chociaż polecam syrop klonowy). Tapioka to kolejny produkt jaki ostatnio odkryłam zaraz po nasionach CHIA, który polubiłam od pierwszej łyżeczki.


Składniki:
  • 1 puszka mleka kokosowego (400 ml)
  • 200 ml wody
  • 1/3 szklanki perełek tapioki
  • laska wanilii
  • opcjonalnie cukier palmowy\ syrop klonowy
Przygotowanie:

Tapiokę płuczemy. Wsypujemy do garnka, zalewamy mlekiem kokosowym i wodą, odstawiamy na 1 godzinę. Następnie opcjonalnie dodajemy cukier i nasiona z laski wanilii. Gotujemy, mieszając od czasu do czasu. Pudding będzie gotowy gdy kuleczki tapioki zmiękną i staną się przezroczyste, około 10 minut. Deser jest dobry zarówno na ciepło jak i na zimno.

Podobne posty

Pierwszy wpis już się pojawił. Zapraszam do oddawania kolejnych...

  1. przypomniałaś mi jak bardzo lubię tapiokę i jak dawno jej nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)