Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Spaghetti z kiwi, czosnkiem i sokiem z pomarańczy. Dla odważnych.

4

Zainspirowana ostatnio przeczytanym połączeniem czosnku i kiwi postanowiłam spróbować. To jest coś dla odważnych smakoszy :) Zadziwiło mnie połączenie tych smaków, kiwi usiedliło a czosnek zniewolił. Uwielbiam smak czosnku, a w tym połączeniu dodał on ciekawego posmaku potrawie. A więc kto z Was jest odważny i próbuje ?

Składniki dla 2 osób:

2 sztuki kiwi
1  duża łyżka gęstego jogurtu naturalnego
łyżeczka skórki z pomarańczy ( świeżej)
sól, pieprz
ząbek czosnku
odrobina soku z pomarańczy
makaron spaghetti  ( na 2 osoby)

Przygotowanie:

Na początku stawiamy wodę na makaron i gotujemy go al dente.  W między czasie do rondelka wkładamy jogurt. Kiwi obieramy, jedną sztukę blendujemy a drugą kroimy w większe kawałki - całość dodajemy do jogurtu. Następnie dodajemy czosnek, odrobinę soku z pomarańczy i skórkę doprawiamy do smaku solą i pieprzem.. Całość podgrzewamy gdy makaron się ugotuje odcedzamy go i zalewamy sosem. Smacznego;)


Podobne posty

Napisano już 4 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Kochana!
    ja ostatnio robiłam makaron w sosie miętowo - czosnkowym i też uległam ;)
    Także wierzę Ci na słowo, że smakuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za inspiracje :)) Koniecznie muszę spróbować twojej wariacji ;))

      Usuń
  2. kurczę, ale mnie zaskoczyłaś! taki makaron, to dopiero odlot.
    chyba się skuszę. tak, na pewno! lubię innowacje, które wydają się w miarę do zjedzenia.
    a Twój makaron.. nawet całkiem dobrze brzmi!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)