Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Konkurs Urodzinowy !! :)

3

Moi drodzy wiecie, że wkrótce mój blog będzie miał roczek ? Chociaż dopiero od niedawna zajęłam się intensywnie prowadzeniem bloga, pracą nad przepisami i warsztatem fotograficznym. Śmiało mogę powiedzieć, że dalej raczkuje.

Bardzo się cieszę, że jest Was coraz więcej i więcej. Czuję, że robię tzw " dobrą robotę" :)
Z okazji urodzin mojego bloga mam dla Was mały Konkurs.

Wygrana




Regulamin konkursu “KONKURS URODZINOWY ”

1. Konkurs organizuje autorka bloga Quchniakaroli.pl
2. Zadanie konkursowe polega na podaniu przepisu na potrawę z grilla i wysłanie go pod adres
karolina@quchniakaroli.pl 
oraz polubienie funpejdża Quchniakaroli
3. Każdy uczestnik może dodać maksymalnie 1 przepis ze zdjęciami.
4. Spośród nadesłanych prac organizatorka wybierze 2 laureatów, którzy wygrają książkę " Potrawy z grilla"
5. Okres trwania konkursu od 24 maja do 9 czerwca 2013r.
6. Lista laureatów zostanie podana do 10 dni po zakończeniu konkursu, stronie http://www.quchniakaroli.pl/
7. Nagrody zostaną wysłane laureatom w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników.
8. Nie istnieje możliwość zamiany nagród na wartość pieniężną.
9. Nagrody będą wysyłane w granicach Rzeczpospolitej Polskiej
10. Prace konkursowe zostaną udostępnione na fanpejdżu https://www.facebook.com/Quchniakaroli w specjalnym albumie Konkursowym

Dziękuję  Księgarni "Pod Sową" , za książki na konkurs.

Zapraszam wszystkich do zabawy;)

Podobne posty

Napisano już 3 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Karolcia gratuluję zbliżającej się rocznicy!:)
    Ja swój roczek będę obchodzić dopiero we wrześniu...;))
    Zapewne też będzie jakiś konkurs. ;)
    Buziaki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje roczku !
    Mam nadzieję, że do 9 czerwca zrobimy jakiegoś grillka i będę mogła się podzielić pomysłem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję bardzo udanego roku

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)