Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Domowy serek kanapkowy

, 0

Domowy serek kanapkowy

Od kilku lat jest nastąpiło wielkie buum na czytanie etykiet. Cieszy mnie to bardzo, bo ludzie w końcu wczytują się w skład i są bardziej świadomi wybierając produkty spożywcze. Nie raz czytając etykietę serka kanapkowego ( nie będę tutaj przytłaczać nazw) pierwszy w składzie był : TŁUSZCZ!
Jak bym chciała zjeść kanapkę z masłem to bym zjadła z masłem. Nie siląc się na tłuszcz wątpliwego pochodzenia.  Niewiele jest firm, które oferują fajny skład takich serków. Ostatnio wybierając jogurt naturalny z trudem znalazłam taki, który nie posiadał w składzie mleka w proszku. No cóż, pora zrobić samemu smarowidło do chleba.

Składniki:
  • 150 g twarogu półtłustego
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • pół czerwonej papryki
  • sól, pieprz, słodka papryka
  • opcjonalnie ćwierć cebuli

Przygotowanie:

Wszystkie składniki wrzucamy do blendera i miksujemy. Podajemy z pieczywem.

Podobne posty

Nie napisano jeszcze komentarzy. Zapraszam więc do dyskusji...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)