Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Banoffee

, 6



Kto raz spróbował takiego połączenia, zakocha się bez pamięci. Wprawdzie Mój, stwierdził "Dobre, Ale bardzo słodkie, mogłoby być z malinami" Tak o to następnym razem zrobię taką tartę tylko zamiast bananów dam maliny...

W tym momencie powinien być edit. postu.  Mąż zabrał maliny z lodówki i władował na tartę :D

Dla prawdziwych łakomczuchów lubiących słodycz.

Składniki:
  • 250 g herbatników kakaowych
  • 90 g rozpuszczonego masła
  • 400 ml masy kajmakowej 
  • 40 g miękkiego masła
  • 3-4 banany
  • 400 ml śmietanki kremówki
  • łyżeczka cukru pudru
Przygotowanie: 

Herbatniki miksujemy na piach, dodajemy rozpuszczone masło. Formę na tartę o średnicy 24-26 cm, wylepiamy herbatnikami ( odstawiając 3 łyżki na dekoracje).  Kajmak miksujemy razem z miękkim masłem i wylewamy na herbatniki. Następnie układamy banany pokrojone  w plastry. Śmietankę ubijamy z cukrem pudrem i wykładamy na ciasto. Dekorujemy pozostałymi herbatnikami.


Podobne posty

Napisano już 6 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Owszem i zrobiłem sobie tartę bananową z malinami. Mi smakowało takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Owszem i zrobiłem sobie tartę bananową z malinami. Mi smakowało takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznosci <3
    Mam ochote na deser z masa kajmakowa :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)