Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Łatwe ciasto jogurtowe z chia.

4



Czasami jest tak, że nic nie wychodzi w kuchni. Tym bardziej jak przygotowuje się ciasto, a kilku miesięczne niemowlę głośno wyraża swoje niezadowolenie z zaistniałej sytuacji. No i masz babo placek! Nie dodałam oleju... Szybka akcja ciasto było minutę w piekarniku. Wyciągnęłam spowrotem do miski wymieszałam z olejem i wsadziłam do piekarnika. Może ciasto nie wyrosło tak jak powinno. Jednak smakowo dalej jest w sam raz. Czy Wam też, zdarzają się takie kulinarne wpadki? Ja po raz kolejny strzeliłam taką "gafę" brawo ja!  Cóż poradzić jak się chodzi wiecznie zakochanym... a może nie wyspanym? Serdecznie pozdrawiam córę!:))))

Składniki:
  • 2 szklanki mąki
  • 3/4 szklanki cukru brązowego  / można zastąpić syropem klonowym 0,5 szklanki
  • 2 jaja
  • 1/2 szklanki oleju
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka sody
  • 1 szklanka jogurtu
  • sok z 1 cytryny
  • 3 łyżki nasion Chia
Przygotowanie:

W misce krótko miksujemy całe jaja z cukrem, jogurtem, sokiem z cytryny i olejem. Mąkę przesiewamy z sodą i proszkiem do pieczenia. Łączymy z masą jajeczno-jogurtową Krótko  mieszamy i dodajemy chia. Wylewamy do keksówki o wymiarach 12x25 cm pieczemy na najniższym poziomie piekarnika w 180 stopniach przez około 45-50 minut

Podobne posty

Napisano już 4 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Najlepszym się zdarza ;)
    Najważniejsze, że wyszło pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio robiłam ajwar. Nie dałam 3 główek czosnku.... Wyszło! Zjedzone i zapomniane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potwierdza się moja reguła - zapominają nawet najlepsi!:D

      Usuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)