Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Pasztet warzywny z kaszą

, 0


Zaprzyjaźniam się z kaszami. Sama nie wiem dlaczego nie gościły w mojej kuchni. Dziś zrobiłam pasztet z warzyw,  jakich znalazłam w lodówce.  Myślę, że jest to dobra propozycja dla osób, które chcą przemycić kasze w swojej diecie. Dzieciakom też powinna przypaść do gustu.

Dla dzieci przepis wykonujemy bez użycia soli przy doprawianiu.

Składniki:
  • 1,5 szklanki ugotowanej kaszy jaglanej
  • 1 łyżka masła
  • 3 małe cukinie
  • 1 mały bakłażan
  • 3 marchewki 
  • 1 korzeń pietruszki
  • 2 jaja
  • bułka tarta - opcjonalnie
  • sól, pieprz, gałka muszkatałowa, zielona czubryca
Przygotowanie:

Gorącą kasze jaglaną mieszamy z łyżką masła. Cukinie ścieramy na tarce o grubych oczkach, solimy i odstawiamy na 30 minut. Powstałą wodę, wyciskamy. Pozostałe warzywa również ścieramy na tarce o grubych oczkach, dodajemy surowe jaja i przyprawy. Dokładnie mieszając. Gdyby masa wyszła za rzadka możemy dodać kilka łyżek bułki tartej. Masę przelewamy do keksówki wyłożonej papierem do pieczenia. Pieczemy w temperaturze 220 stopni przez około godzinę.

Podobne posty

Nie napisano jeszcze komentarzy. Zapraszam więc do dyskusji...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)