Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Ciasto z Marsem bez pieczenia

5


Ciasta bez pieczenia idealne na upały, bo co zrobić jak chce się czegoś słodkiego ale niekoniecznie chcemy włączyć piekarnik. Ostatnio upały dały Nam w kość przynajmniej mi i mojej Kruszynce. Za oknem tropiki a w domu dwumiesięczniak i jak tu wyjść? Słodkości się chce o piekarniku mogę zapomnieć.. Więc w taką pogodę robię ciasta bez pieczenia lub desery. Zrobiłam przeszukanie w szafkach i zrobiłam coś na "winie". Co się nawinie to wylądowało w cieście;)

Dla prawdziwych łakomczuchów tona słodkości..:)

Składniki
  • ok 300 g herbatników
  • 1 budyń czekoladowy
  • 1,75 szklanki mleka
  • 150 g miękkiego masła
  • 2 batony mars
  • 1 łyżka cukru
  • 0,5 opakowania kajmaku
  • kuleczki czekoladowe do dekoracji
Przygotowanie:

Proszek budyniowy rozrabiamy w  połowie szklanki mleka. Resztę mleka gotujemy z cukrem. Gotujemy budyń. Studzimy. Masło miksujemy na puch. Dodajemy po łyżce ostudzonego budyniu. Ucieramy do uzyskania gęstej, gładkiej masy i dodajemy posiekane batony mars. Keksówkę o wymiarach 26x10 wykładamy jedną warstwą herbatników, wylewamy masę budyniową, kolejną warstwę herbatników. Następnie herbatniki smarujemy kajmakiem i dekorujemy czekoladowymi kuleczkami.

Podobne posty

Napisano już 5 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. wypróbuje na moje imieniny, ciekawie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło zobaczyć u Ciebie Przyciski Listonic, dzięki za instalację! :-) Zamiast masła w pzrepisie można spróbować użyć musu jabłkowego. ;-) Nie zmieni to smaku. Bo ciasteczko jest super, bo Marsy są przecież super (i lepsze niż Snekersy, kto się zgadza? :-P) , ale jakby komuś już bardzo zależało na obniżeniu kaloryczności, to proszęL można! :-P Masło zastępuje się musem z jabłek w proporcji 1:1, nic nie zmienia to także całego postępowania przy robieniu ciasta. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy przepis- gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  4. O mój Boże! Kocham Marsy chyba najbardziej na świecie ! :)
    Ciasto wygląda przepysznie, na bank kiedyś skorzystam z przepisu - nie byłabym sobą gdybym tego nie zrobiła!
    Cóż za doooobroci ..

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)