Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Muffiny jabłkowe na soku.

1


Trochę jestem ostatnio nieobecna ale pewna kruszynka zajmuje mój czas. Ma już 17 dni. Na nadmiar wolnego czasu? Nie nie mogę narzekać. Dlatego cenię sobie szybkie wypieki i takie są muffinki. Szybki wypiek na drugie śniadanie, do tego kawa zbożowa - i jestem idealnie przygotowana na dzień z Lenką. Muffinki są bardzo mięciutkie, polecam.

Składniki:
  • 1,5 szkl mąki
  • 0,5 szkl cukru
  • 0,5 szkl oleju
  • 0,25 szkl mleka soku jabłkowego
  • 2 jajka
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  •  0,25 łyżeczki sody oczyszczonej
  • szczypta soli
  • 1 łyżeczka cynamonu
  • 2 jabłka
Przygotowanie:
 
W jednej misce mieszamy ze sobą suche składnik, a w drugiej mokre. Jabłka obieramy, usuwamy nasienie i dzielimy na ćwiartki, a następnie kroimy w kostkę. Do suchych składników dodajemy mokre i szybko mieszamy łyżką następnie dodajemy jabłko. Nakładamy łyżką masę do formy do ¾ wysokości papilotek. Pieczemy 25 minut w 190 stopniach.

Podobne posty

Pierwszy wpis już się pojawił. Zapraszam do oddawania kolejnych...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)