Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Koktajl bananowy z masłem orzechowym

5

Koktajl bananowy z masłem orzechowym

Uwielbiam połączenie banana z masłem orzechowym, najbardziej w postaci koktajli. Ostatnio przygotowuje koktajle z częstotliwością 1-2 na tydzień. Próbuje zastąpić sobie słodkie przekąski od których nie mogę się oderwać. Dzień bez przyniesienia do domu lodów, czekolady czy ptysi- byłby dla mnie dniem straconym;) Na pewno o wiele lepszym rozwiązaniem jest przyrządzenie koktajlu mlecznego. Przygotowuje ostatnio koktajle przy pomocy Zupowaru Russell Hobbs  i odpowiedniego programu do koktajli. Mam wrażenie, że koktajl przyrządzony w tym urządzeniu ma zupełnie inną konsystencje niż przy pomocy tradycyjnego blendera. Wyjątkowa gładkość konsystencji niczym przetarta przez sitko. Chyba uda mi się nawet przekonać męża aby spróbował:)

Koktajl bananowy z masłem orzechowym

Składniki:
  • 1duży banan
  • 200 ml zimnego mleka
  • 1 łyżeczka masła orzechowego
Przygotowanie:

Wszystkie składniki wrzucamy do zupowaru lub kielicha blendera. Miksujemy na gładką konsystencje przy pomocy odpowiedniego programu.

Koktajl bananowy z masłem orzechowym

Podobne posty

Napisano już 5 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Pyszność! Ja zawsze banany z kefirem miksowałam, ale z mlekiem pewnie też super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie próbowałam koktajlu bananowego z masłem orzechowym, ale myślę, że dziś jest ten odpowiedni dzień ;). Bardzo mi się podoba naczynie, w którym go podałaś. Gdzie można takie kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. home&you ;) ale chyba w duka też jest

      Usuń
    2. Dziękuję za podpowiedzi. Koktajl jest przepyszny, polecam :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)