Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Schab w sosie z suszonych grzybów.

2

Czy wy też nie przepadacie za schabem? Ja nigdy nie pałałam do niego uczuciem. Za to mój mąż bardzo, dlatego musiałam poczynić kroki by chociaż trochę go polubić. A więc to jest pomysł typu " By nie jadek zjadł obiadek".  Uwielbiam grzyby, a tym daniu to one grają dla mnie pierwsze skrzypce;)

Schab możecie podawać z ziemniakami. Spójrzcie jak wygląda - ktoś się skusi?:)

Składniki:
5 kotletów ze schabuponad 1 szklankę suszonych grzybów1 duża cebula
1 czubata łyżka mąki
niewielka ilość zimnej wody przyprawy: sól, pieprz,ziele angielskie,liść laurowy


Przygotowanie:

Schab doprawiamy solą , pieprzem następnie smażymy razem z  pokrojoną w piórka cebulą. Następnie dodajemy pokruszone grzyby. Gdy mięso się już usmaży, zdejmujemy je z ognia, pozostałe grzyby zalewamy  ponad szklanką wody, dodajemy przyprawy, oraz dusimy do miękkości ok 45 minut.
Sos zagęszczamy mąką rozrobioną w małej ilości zimnej wody, zagotowujemy , wrzucamy mięso i dusimy jeszcze przez chwilę.



Podobne posty

Napisano już 2 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)