Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Serduszka z nutellą i bananami.

2

Wszyscy wiemy, że wszystko co dobre szybko się kończy - nie jest tak tylko ze słoikiem nutelli. Niestety są sytuacje gorsze - np kończący się urlop. Jutro po 7 dniach nieobecności pojawiam się w pracy. Może, to być ogromny szok dla mojej osoby. Ale wierzę, a nawet jestem tego pewna - serduszka z bananami dodadzą mi otuchy :) Przynajmniej na przerwie.

Składniki:

1 opakowanie ciasta francuskiego
kilka łyżek nutelli
banan

Przygotowanie:

Z gotowego ciasta francuskiego wycinamy za pomocą foremek większe i mniejsze serduszka. Na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia układamy duże serduszko, a na nim mniejszą wersję. Małe serce smarujemy czekoladą i kładziemy na Nim kawałek banana.

Pieczemy w 180 stopniach przez 12-15 minut.




Podobne posty

Napisano już 2 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Mmmm :) Przepyszne! Dzisiaj zrobiłam dla Chłopaka swojego i był bardzo zachwycony:) Mniam! <3

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)