Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Shake truskawkowy

5

Za oknem pogoda nie wygląda zachęcająco. Dlatego trzeba zacząć dobrze dzień - może dziś nie czekoladą. A truskawkami.  Polecam truskawkową radość.  Już jutro wracam po urlopie do pracy.. a więc ostatnie godziny "wolności" pora je wykorzystać, maksymalnie jak się tylko da.

Składniki:

szklanka truskawek
2 gałki lodów waniliowych
pół szklanki mleka
śmietanka 30% do smaku

Przygotowanie:

Wszystkie składniki wrzucamy do robota kuchennego ;)  Przelewamy do szklanek.

Ps. Proporcje podaję z głowy. Ciężko mi określić ile czego dałam po prostu brałam składniki i dodawałam na oko;) Jeżeli macie ochotę shake można dosłodzić ale uważam, że nie jest to konieczne.


Podobne posty

Napisano już 5 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)