Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Bananowe pancakes na maślance.

4

Co zrobić by mięć siły na cały dzień ? Zjeść porządne śniadanie! Dziś przedstawiam Wam pancakes - moje pierwsze ;)  
Niezwykle puszyste - według mnie są ucztą dla podniebienia.  
Już wiem, że będę robić je częściej.  Miło  jest zaczynać dzień tak słodko:) Dzień staje się lepszy ;) Jak zrobię je kolejny raz to koniecznie z dodatkiem czekolady;)

Składniki:

2 banany
1 jajko
1szkl. maślanki
2 łyżki oleju
1szkl. mąki
1 łyżka cukru
1 łyżeczka sody
1/4 łyżeczki soli

Przygotowanie:

Banany zgniatamy widelcem i miksujemy z pozostałymi mokrymi składnikami. W osobnej misce mieszamy składniki suche i wlewamy je do mokrych składników - ciasto będzie lekko grudkowate.
Pancakes smażymy na małej patelni - wlewałam około 3-4 łyżek ciasta na porcję.
Podajemy na ciepło.


Podobne posty

Napisano już 4 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. O takim śniadaniu, to ja mogę pracować długo i jeszcze dłużej (byle nie za długo) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie placuszki dają energię na cały dzień :) Pychota!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepyszne placuszki z bananami, na śniadanko rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)