Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Krakersy z pastą bazyliową

, , 0

Krakersy z pastą bazyliową

Małe przekąski na domową imprezę lub coś na ząb przed telewizor lub komputer. Mam straszny nałóg do podjadania. Przyznam, że lepiej zjeść taką kanapkę na krakersie niż 2 paczki chipsów i lody  z bitą śmietaną. Lepiej wybrać mniejsze zło. Ostatnio mój mąż miał urodziny i zrobiłam mu takie kanapeczki na imprezę, świetnie się sprawdziły jako małe przekąski. Nawet nie zauważyłam w którym momencie zniknęły ze stołu. Kanapeczki przypominają mini caprese, ładnie się prezentują a jeszcze lepiej smakują. O to moja propozycja na domową imprezę.

Składniki:
  • 1 opakowanie okrągłych krakersów
  • 200 g serka śmietankowego
  • 1 łyżka jogurtu naturalnego
  • 2 ząbki czosnku
  • 1 garść świeżej bazyli
  • sól, pieprz
Dodatkowo:
  • pomidorki koktajlowe
  • liście bazylii
Przygotowanie:

Serek, jogurt, bazylię, czosnek miksujemy przy pomocy blendera, doprawiamy do smaku solą i pieprzem. Nakładamy małą łyżeczką lub szprycą na krakersy i dekorujemy połówkami pomidorków koktajlowych i bazylią.
 

Podobne posty

Nie napisano jeszcze komentarzy. Zapraszam więc do dyskusji...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)