Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Zielony koktajl ze szpinakiem.

1

Zielony koktajl ze szpinakiem.

Ostatnio mój organizm ma większe zapotrzebowanie na witaminy, wszystko byłoby w porządku gdyby nie jeden mały ale za to istotny fakt. Na samą myśl, że miałabym coś zjeść już mam mdłości. Taki urok. Oszukuje swój organizm i pije koktajle, próbując nowy Robot Kuchenny Aura Russell Hobbs i blender z 1,5-litrowym dzbankiem przeznaczonym dla smoothie, zup czy sosów. Za każdym razem udaje mi się uzyskać taką konsystencje, że mój organizm ją akceptuje;) Lubię takie urządzenia w kuchni, które ułatwiają mi codzienną pracę lub dają uzyskać coś zaskakującego. Następnym razem przygotuję przy pomocy tego blendera jakąś zupę krem. Robot kuchenny wszystko w jednym, taki jak Aura z Russell Hobbs sprawdzi się w małych kuchniach, gdzie liczy się każdy centymetr przestrzeni.
Przedstawiam Wam jeden z sposobów aby przemycić szpinak w codziennej diecie, jego smak w koktajlu? Zapewniam jest ledwo wyczuwalny. Nie ma ma potrzebny dosładzania tego koktajlu.

Składniki na 2 porcje:
  • 1 duża garść szpinaku
  • 1 jabłko
  • 1 banan
  • 1 łyżka soku z limonki
Przygotowanie:

Banana obieramy a z jabłka usuwamy gniazdo nasienne. Następnie wszystko miksujemy przez minutę i gotowe. Aby uzyskać bardziej płynną konsystencje można dodać wodę lub mleko.

Zielony koktajl ze szpinakiem.

Podobne posty

Pierwszy wpis już się pojawił. Zapraszam do oddawania kolejnych...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)