Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Szyszki z ryżu preparowanego

2

Szyszki z ryżu preparowanego

Pamiętam ich smak z dzieciństwa. Kupowałam je na pierwszej koloni. Już sam zapach sprawiał, że moje ślinianki zaczynały pracować ze zdwojoną siłą. Ich wykonanie w domu jest banalnie proste i zajmuje niewiele czasu. Warto wykorzystać do nich krówki, które nam nie przypasują np będą za suche czy nieciągnące się. Uwielbiam takie słodkie "ulepki".

Składniki:
  • 60 g masła
  • 250 g krówek
  • 2 łyżki kakao
  • 75 g ryżu preparowanego
Przygotowanie:
 
W większym garnku rozpuszczamy masło. Dodajemy  pokrojone krówki i kakao. Mieszamy do połączenia składników i wyłączamy gaz. Dodajemy ryż preparowany i mieszamy. Jak masa lekko ostygnie formułujemy kształt szyszek

Szyszki z ryżu preparowanego

Podobne posty

Napisano już 2 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. jako dziecko zawsze je jadłam, super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, sto lat nie jadałam! :) muszę w końcu sama je zrobić.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)