Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Smoothie z mango, pomarańczą i bananem.

6

koktajl

Ponownie męczę się z chorobą, próbowałam już wszystkich dostępnych sposobów - jak dla mnie. Niestety kompletne fiasko, zostałam zaszczycona przez lekarkę antybiotykiem. W domu słyszę, że brzmię jak ropucha- z dwojga złego to wolę brzmieć jak ropucha niż na nią wyglądać. Apetyt powoli mi wraca, więc próbuje dostarczyć sobie witamin. Jedną z takich porcji zdrowia i na pewno witamin jest koktajl z mango, pomarańczą i bananem. Owoców- nigdy dość. Dodadzą siły, nawet w takie ciężkie dni jak choroba.

Składniki:
  • 0,5 szt mango
  • 1 pomarańcz
  • 1 banan
  • 1 łyżka soku z cytryny
  • woda(opcjonalnie)
Przygotowanie:

Owoce obieramy. Do miksera wrzucamy pomarańcz, połowę mango oraz banana. Dodajemy sok z cytryny i miksujemy. Opcjonalnie jeżeli uznamy koktajl za zbyt gęsty dolewamy wody.

Podobne posty

Napisano już 6 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Owoców nigdy dość, racja. Dlatego już nie mogę się doczekać lata :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkie koktajle i robię ich coraz więcej, Taki jak Twój często u mnie gości, ale widzę, że u Ciebie cała kopalnia pomysłów na smoothie się kryje :-)
    Byłoby mi miło, gdybyś dodała dzisiejszy smoothie, do akcji na moim blogu, zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor :) Szkoda,że ostatnio zepsułam blender, bo wszystkie te owoce mam akurat w domu :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)