Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Zamiennik chipsów. Dieta.

3






Uzależnienie od chipsów sięgające do niewyobrażalnych rozmiarów. Mogłabym jeść takie słone zakąski zamiast normalnych posiłków. Nie dziwi mnie więc fakt że ważyłam ile ważyłam. Waga wzrastała tak samo jak uzależnienie od chipsów. Sięgnęłam dna. Chipsy można było u mnie znaleźć w domu wszędzie, nawet pochowane w torebkach! Chipsów nie mogę nie tylko dlatego, że są kaloryczne, również choroba nie sprzyja ich konsumpcji. 

Dieta. Tak od ok 3 tyg jestem na diecie,  waga niczym zaczarowana pokazuje kolejne kilogramy mniej. Schudłam 4 kg. Idę dalej, aż poczuję się świetnie w swoim ciele.  Moje pokusy chipsowe nie zniknęły, więc zrobiłam zdrowe chipsy z jarmużu. Polecam skrytym podjadaczom.

Składniki: 
  •   jarmużu w dowolnej ilości
  • sól morska
  • oliwa oliwek



 Wykonanie:

Liście jarmużu myjemy, rwiemy na kawałki bez łodygi i układamy na posmarowanym oliwą papierze do pieczenia. Jarmuż spryskujemy oliwą i posypujemy solą morską. Pieczemy w temp. 150 stopni (termoobieg) przez  5 minut. Uwaga szybko się palą.

Podobne posty

Napisano już 3 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. chipsy to moja zmora, której nie potrafię sie pozbyć z diety ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj tych chipsów:) lub zrób chipsy w piekarniku z szynki drobiowej.

      Usuń
  2. Za chipsami nie przepadam, ale takich chętnie bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)