Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Zupa krem z cukinii i papryki zielonej.

2

Ostatnio za sprawą jednej pani cały czas myślę o zupach krem. Tym razem zrobiłam zupę krem z cukinii i zielonej papryki. Pyszne połączenie  i jakie zdrowe ! Mogłabym jeść tak codziennie. Nie wymagają dużego nakładu pracy i nie są czasochłonne - tyle o zupach :) Kto odważny spróbuje ?

Składniki:

1 mała cukinia
1 papryka zielona
1 cebula
oliwa
ok 100 ml mleka kokosowego
łyżka jogurtu naturalnego
sól, pieprz

Przygotowanie:

Cebulę szklimy na oliwie.Cukinie i paprykę myjemy. Tniemy w kostkę - razem ze skórką -  i dodajemy do cebuli. Całość dusimy do miękkości. Podlewając trochę wodą aby warzywa się nie  przypaliły.  Dodajemy mleko, jogurt i przyprawy całość miksujemy. Podajemy ciepły. Smacznego.


Podobne posty

Napisano już 2 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Kochana czy mogę skromnie zapytać, czy panią od kremów jestem ja? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delimamma bo kręciłam z mężem film jak robiła zupy :) i byłam degustatorem ale twoją brokułową z pieprzem czosnkowym też widziałam <3

      Usuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)