Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Placki z kalafiora

0


Placki z kalafiora


Placki wcale nie muszą być nudne, dziś do ich wykonania użyłam zielonego kalafiora. Proste i łatwe danie nawet dla kulinarnych laików. Ja użyłam do zrobienia przepisu zielonego kalafiora.
 
Składniki:


  • 0,5 kg kalafiora 
  • 1 jajko
  • 2 łyżki mąki z amarantusa
  • pół pęczka szczypiorku
  • sól i pieprz
  • olej do smażenia



Sposób przygotowania:

Kalafior gotujemy al dente w osolonej wodzie. Odcedzamy kalafior i rozgniatamy go widelcem. Dodajemy posiekany szczypiorek, przyprawy, jajko i mąkę z amarantusa. Formujemy nieduże kotleciki i smażymy z obu stron.

Podobne posty

Nie napisano jeszcze komentarzy. Zapraszam więc do dyskusji...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)