Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Muffiny waniliowe z czereśniami

2

Muffiny waniliowe z czereśniami

Jeszcze jestem na urlopie, zrelaksowałam się do tego stopnia - że aż ciężko napisać mi posta:) Takiego relaksu, całkowitego oderwania się od tu i teraz mi brakowało.  Jakim postem zacząć blogować po chwili wypoczynku? Wiadomo - słodkim.

Bardzo delikatne muffinki z czereśniami

Składniki:
  • 2 szklanki mąki
  • 2 płaskie łyżeczki proszku
  • ½ łyżeczki sody
  • 115 g miękkiego masła
  • 1 szklanka cukru
  • 2 duże jajka
  • 1/2 szklanki mleka
  • 1/2 łyżeczki ekstraktu z wanilii
  • 150 g drylowanych czereśni
  • 40 g płatków czekoladowych
Przygotowanie:

Masło ubijamy mikserem, aż stanie się puszyste. Stopniowo dodajemy cukier, nie przerywając miksowania kolejno wbijamy jajka. Stopniowo dodajemy suche składniki na przemian z mlekiem i ekstraktem z wanilii miksując do czasu, aż składniki dokładnie się połączą. Pod koniec dodajemy drylowane czereśnie i płatki czekoladowe.

Masę przekładamy do wyłożonej papilotkami formy na muffinki. Pieczemy 20-25 minut w
temperaturze 180° C.

Podobne posty

Napisano już 2 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Śliczna patera! I muffiny genialne, na pewno wypróbuję przepis, jak tylko zdobędę czereśnie ;)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) :
    teenkitchen-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)