Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Kotlety drobiowo-warzywne

0


W całym tym zgiełku znalazłam ostatnio czas dla siebie, mogę bezkarnie chodzić po domu w pidżamie, zrobić sobie maraton How I met your mother i wypić dużą czekoladę! Pranie zrobione, mieszkanie ogarnięte, obiad jest - jedna myśl w głowie: "Mogłabym być zawsze tak zorganizowana". Świat byłby wtedy jeszcze piękniejszy a ja ja potrafiłabym zorganizować dla siebie więcej czasu.  Dziś w planach mam jeszcze Zumbę. A Wy co lubicie robić w wolnych chwilach? Ja dziś opuszczam kuchnię i idę do niej co najwyżej po sok do lodówki!

Wczoraj przygotowałam takie o to kotlety drobiowe z drobno posiekanym mięsem i warzywami. Całość na prawdę fajnie się komponuje, mięso jest soczyste i udało przemycić mi się też i warzywa.

Składniki:

  • 2  piersi z kurczaka
  • 220 g mrożonego bukietu warzyw: brokułów, kalafiora i marchewki
  • 100 g mozzarelli
  • 2 jajka 
  • 2 łyżki mąki ziemniaczanej
  • słodka papryka, zielona czubryca, pieprz i sól
  • olej

Przygotowanie:

Piersi z kurczaka myjemy,osuszamy papierowym ręcznikiem, następnie kroimy w drobną kosteczkę doprawiamy do smaku przyprawami i odstawiamy na 2 godziny. W między czasie gotujemy warzywa wedle wskazówek na opakowaniu. Mozzarelle kroimy w kosteczkę. Do przygotowanego kurczaka dodajemy warzywa i mozzarellę.Jajka rozkłócamy wlewamy do mięsa i dorzucamy mąkę.
Na rozgrzany olej kładziemy placuszki z drobiu. Smażymy do uzyskania złotego koloru

Podobne posty

Nie napisano jeszcze komentarzy. Zapraszam więc do dyskusji...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)