Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Salsa do mięs

1

Dziś dzień kuchennych wyzwań. Stwierdziłam ma być zdrowo! A więc zabrałam się do dzieła. Kupiłam warzywa kolendrę - coś stworzę pomyślałam. Zobaczcie co mi wyszło;) Przeszłam na dietę - a dieta jest nie tylko odchudzająca. Moja  będzie bogata główne w żelazo. Ale o tym wkrótce:)

Składniki:

pół czerwonej cebuli
duży pomidor
pół papryki
pół limonki
garść kolendry
1 łyżka octu balsamicznego
sól,pieprz

Przygotowanie:

Pomidora sparzamy, następnie kroimy w drobną kostkę razem z papryką. Cebule i kolendrę siekamy. Całość mieszamy dodajemy sok z połowy limonki, ocet oraz sól i pieprz. Podajemy z mięsem.


Podobne posty

Pierwszy wpis już się pojawił. Zapraszam do oddawania kolejnych...

  1. Pyszna ta salsa ! Nawet bardzo pyszna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)